1/31/2014

Puzzle & Dragon 戰記(1)


最近,Android上出了Puzzle & Dragons的Android版。

之前已經寫過,任憑我用盡九牛二虎之力,諗盡所有可行嘅方法,都是無辦法玩 PAD。不過,既然Android版出咗,我又心痕想試下玩。

話說,在上一篇文章出了以後,因為部 Pad 叉電有問題,母親大大買咗另一部國產Pad。那部長期冰封、原本叉唔到電的「國產Pad(愛稱)」,收歸旗下。

很順利開了國產 Pad、駁著叉電器,打開Google Store,暫時一切正常。下載Apps也沒有問題,順暢地安裝然後總算看到了標題畫面。那瞬間我感動到快想出門大喊「多謝GungHo 出Android版」,然後心諗以後總算同網友有話題傾啦!我從來沒試過因為玩到一個遊戲而那麼高興。真不知道我是前輩子欠了GungHo還是什麼。

然後打ID “Altia”。選寵物啦。之後就要更新……?屌?容量不足?

我開部 Pad 後台,見到國產 Pad 裝了一大堆不知所謂的 Apps。國產 Pad 裝電視,這還可以理解;亂裝一大堆唔知道買一送幾多嘅大陸程式,算啦。裝 Whatsapp 同親戚吹水,okay啦。但是WeChat?WTF?依家仲有人用 WeChat 咩?呢個係幾多光年前淘汰咗嘅Program?老母同邊個誰用WeChat?最後我刪了大半部機,刪到最後連我打到四百幾關嘅 Candy Crush 都刪掉,我就快連用來下載PAD的Google Play同Chrome都要刪埋,咁先可以安裝更新檔。阿里嘎多。(合掌

順暢咁過了新手關、打ID上網,我寫「以後總算少了一項可以抱怨的東西」然後貼上ID之後,網路上好多人來留言,Facebook 有讀者們走來 Like 我。我有幾百年冇見過自己有噗會有咁多人黎回覆啦!我還以為大家都鎖了我……才不對,暫時省略我的一大堆牢騷和音樂廢話。如是者加咗一大堆強力嘅隊友,順暢地過咗一大堆關卡,大概打咗兩個鐘頭之後,有人就留言……

「你首抽抽到D咩?」

額……首抽?咩嚟架?食得架?無論如何,有網友很熱心的幫我答了「紅玩具龍」,然後大家就群起說同一句說話,之後和讀過所有文都好似同玩具有仇,彷彿抽到玩具龍就有問題,講……

「重抽啦。」

如是者我上網又找了一找。我在那時候依然不知道首抽有什麼意義。我本來諗「首抽之嘛,以後貨金咩得囉」,但係我搵下搵下發現全世界首抽都抽到超強力的寵物。我記得有人講過首抽抽到白髮蘿莉和白盾姐姐,鍾意白髮蘿莉的我,於是以為抽白髮蘿莉is so easy! 人人都抽到,大家有天照,我也要一隻!蘿莉萬歲!貓貓萬歲!

然後我開始洗Game,在沒有Root機亦唔識得 Root機的情況下,用最原始的方式:重裝,之後從頭開始再打過。如是者第二次抽我以為神應該會很容易抽到,結果……

二抽:マリンライダー

我本來見到五星想停手,然後網上有人講:「不是神啊,重抽啦。」結果一抽就抽到……

三抽:ディノライダー
四抽:提子龍
五抽:ダークゴーレムMk-II
六抽:光妹子
七抽:小丑龍
八抽:シャイターン
九抽:天空の騎士・ヴァーチェ
十抽:マシンゴーレムMk-II
十一抽:フェリオ。
十二抽:死と闇の精霊・タナトス
十三抽:マシンゴーレムMk-II
十四抽:自由と風の精霊・シルフ
十五抽:フェニックスナイト
十六抽:トイトプス
十七抽:ドラゴネット
十八抽:初芽局
十九抽:バーサーカーZ
二十抽:トイケラトプス……

我由九點鐘開始抽,冇Root機,用國產PAD內置功能洗App 資料,我一路抽啊抽抽到第二日早晨六點鐘。

記得嗰天星期日,本來抽到三點左右我已經很累,抽了十幾次左右覺得好想睡覺。問題是我越抽我就越不忿。「屌!明明大家都抽到,為什麼只有我抽咁耐還沒抽到?」,然後我不斷自言自語:「好啦,下次肯定會抽到」,如是者就再繼續抽。我肯定,如果我咁樣去澳門賭錢,肯定會破產。

然後我在國產 Pad 面前,一個人三更半夜對住電腦同部機自言自語,玩到就算是一個星期以後我在巴士上睡覺,闔埋雙眼,我也會記得開局那三色怎麼樣轉和落什麼珠——因為事實上三色每次一樣。如果老母當日三更半夜醒起床去屙夜尿,她可能以為自己的兒子痴咗線(事實就係,其實我一早就痴咗線),對住部機講野,仲要一副不知道是笑好還是哭好的表情。「屌!男人!我不要出芽局啊!為什麼不能給我望月妹妹!」「喂大佬第幾次啊?又是龍?龍年啊?」我當時真心希望我唔會抽到埃及神。一來太難,二來我不好男人的。

抽到半路,我開始覺得PAD實在太無聊,於是我開咗Panty & Stocking 來看:反正我都記得怎麼樣轉,三色點打點轉也會過,我一路看動畫一路轉。我知道為什麼可以抽二十次只有一次是金蛋,但我想Gungho 一年賺那麼多錢也不是沒有理由的,大概社長抽的數字有後台加成,一切都是Gungho的陰謀,或者是我上輩子同Gungho狗咬狗骨,總而言之也不知道我是不是上輩子欠了Gungho的債,今世被S。然後二十一抽已經是第二日十二點,我看見第二隻金蛋……

二十一抽:索爾

我諗咗一陣,望咗數據,發現索爾是男人,又發現我根本不懂得玩索爾的技能而只是識得玩Combo;雖然我貼上網之後大家都問「屌!你點解丟索爾!」,但是我那時候冇理過,結果我還不經不覺之間看完了大半部Panty & Stocking甚至乎可以再出文講。沒有Panty看,於是我開始在等下載更新的時候寫文……

二十二抽:ピエドラウン
二十三抽:妖精龍
二十四抽:火玩具龍。
二十五抽:ウル・キマイラ
二十六抽:白龍

又三個小時。

當我在二十七抽撳下手把的時候我還以為說「好啊!金蛋來了啊!屌你老味我總算可以脫離地獄了!」然後打開……

二十七抽:索爾

你老味!讀心Game!

當時我心入面有團火。我好想問候Gungho 老母,想和Gungho 講句加油,因為我相信Gungho 在遊戲裝咗讀心程式,而且嗰Program 仲要比以往Pokemon 4倍攻擊一樣,要出句 “It's Super Effect!” 更加Effective!我甚至乎想拿起我部PAD然後一口氣摔在地上。屌鳩你俾咁多索爾算點呀?我只係要神、或者好吃的神妹子,要求都唔算高啦。我只是要新手指南裡面有得開局的蘿莉。我開始覺得連男人來了丟我光埃、丟我轉十倍隊、我都照殺,反正轉十倍也肯定比這更加容易和簡單。其實我前世係咪欠了Gungho ?點解!點解你要咁樣對我!

二十八抽:サラマンダー
二十九抽:草莓龍

越抽,我越體會到Steins Gate 裏馬友氏和岡部之間的關係。起初麻友氏買萌、岡部還會被滋潤一下,仲會覺得馬友友的死很難過很悲愴,而且用盡各種手段延遲麻友氏的死。我起初也是這樣,例如說選擇第二啲起手寵物,嘗試打得好啲,嘗試轉多啲Combo,但是當我後來發現馬友的死是必然,我們就會開始放棄。「算了,怎麼樣也會死,」我大概是無聊過頭了,還作了首新屍:
「引導我的瘋狂,依然在統領瘋狂。」阿多尼斯這句詩,寫的真好。

三十抽:小草莓龍
三十一抽:ダークゴーレム
三十二抽:冰傀儡
三十三抽:フェンリルナイト
三十四抽:天使妖精龍
三十五抽:泰坦

我已經開始懷疑我會不會抽到神。結果,第三日再開始抽,結果是……

三十六抽:ジーニャ
三十七抽:安琪兒
三十八抽:ベルセルク
三十九抽:風魔小太郎
四十抽:天空の使徒・エンジェル
四十一抽:木傀儡
四十二抽:泰坦
四十三抽:綠玩具龍
四十四抽:シルフ
四十五抽:暗妹子
四十六抽:ハイランダー
四十七抽:綠玩具龍
四十八抽:マシンゴーレムMk-II
四十九抽:幼鲨龙
五十抽:藍玩具
五十一抽:タナトス
五十二抽:ウンディーネ
五十三抽:朱雀。
我記得當我抽到朱雀的時候,我臉上毫無半點激情。我當時興奮嘅程度,大概僅次於我知道自己考到二十一分、中學入第一志願和DSE有得升大學——不,我甚至記得,當我中學入第一志願,我還在床上睡覺,一臉惘然咁問阿媽「哈?入咗啦?」,之後先醒過來知道入咗好學校。我無激動咁對著阿媽講「我得左啦!阿媽啊今晚我要劏雞還Gungho啊!」,而是好似Numberphile 嗰男人的表情。「哦?得左啦?五條啊?咁點啊?有獎啊?有得分架?車,關我Q事」,然後一臉不屑的看著屏幕。

 雖然不是白髮蘿莉,好歹也算是JK,而且係神,轉三色,照殺—總算可以開局啦!
(Part 1完)

7 則留言:

  1. 當時抽了三天終於抽到白虎來開局,我倒是興奮得大叫了起來w

    回覆刪除
    回覆
    1. 白虎我也會啊!!!可是我沒有白髮蘿莉我妒忌你……(望

      刪除
  2. 你點解不是今天2點後才抽啊?
    神up刷首抽才是最好時間,你的網友沒人提醒你嗎.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 有,但是我新年要拜年和寫文,打機時間肯定比新手應有時間要少啊,只好預早抽了……(望

      刪除
  3. 悲劇文...
    給你一點我抽的小迷信:打開日本情報通信研究機構的網頁
    http://www.nict.go.jp/
    看著日本時間到每分鐘03秒就"按進"抽蛋機
    一直以來我也是這樣抽的
    金蛋機率嘛..60%吧
    我的神都是這樣來的就是了
    [IMG]http://i.imgur.com/cwrmWSd.png[/IMG]

    回覆刪除
  4. 朱雀也可以了啦,歡迎加入PAD!

    回覆刪除
  5. 朱雀超可愛的!你有什麼不滿?

    回覆刪除